Modul 5 – Projekt 5

Projekt formål (målsætning) og omfang:
De studerende kan designe og programmere komplekse digitale løsninger med særligt fokus på brugergrænsefladen. De kan anvende centrale metoder til test af brugerens oplevelse af gruppens løsning. Løsninger designes og programmeres i teams under anvendelse af teknologier og udviklingsmetoder, der understøtter teamsamarbejde.

Grupperne mødes virtuelt og diskuterer hvilket af de tre projekter vi ønsker at arbejde med. Gruppe 4 har valgt ” ABTION ” for klienten.

Klient – Abtion (Coop)

Gruppe 4 – “Wonderscan” team

Her er vores færdig prototype online:

Refleksion:

Jeg vil indrømme, at jeg i starten af ​​projektet er usikker på, om jeg kan udføre mine opgaver som medlem af gruppe 4 på grund af coronavirus, hvor mine to små børn bliver hjemme. Det betyder, at jeg tager mig af dem det meste af tiden. Så jeg følte mig ubrugelig i gruppen. For at kunne udføre mine opgaver skal jeg arbejde om aftenen. Jeg er taknemmelig for, at min gruppe forstår min situation, hvor jeg arbejdede mere for at få et godt resultat i vores projekt. I dette projekt har jeg lært, hvordan man bruger styleguide, ui-patterns, user goals, BMC, mere javascript og mest af alt lærte jeg at kende mine grupper endnu bedre. Jeg håber i fremtiden, at vi mødes i klassen igen for en bedre læring og bedre omgivelser, I guess.